Vastuulliseen pelaamiseen osallistumisen kannalta on tärkeää saada suotuisa kokemus. Aina on mahdollisuus, että ilmaantuu uusia ongelmia ja tiedusteluja, jotka vaativat nopeita ratkaisuja. Casumon kyky tarjota asiantuntevia vastauksia ainutlaatuisiin kuluttajien haasteisiin on osaltaan edistänyt yhtiön suosion kasvua.
Oletetaan, että vedonlyöjien on otettava yhteyttä kasinoon. Siinä tapauksessa verkkosivusto tarjoaa sähköpostiosoite ja fyysinen postiosoite sekä yhteydet kasinon tileille eri sosiaalisen median alustoilla. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole puhelinapua, jota lyönnit voisivat käyttää. Silti jokainen asiakaspalvelutiimin jäsen on ystävällinen ja halukas auttamaan.
Apua voi hakea kahdella tavalla:
Nämä kanavat voivat vastata ja käsitellä kaikkiin vedonlyöjien kysymyksiin, jotka vaihtelevat teknisistä monimutkaisista peruskysymyksiin. Casumo tarjoaa tukea seitsemänä päivänä viikossa, 24 tuntia vuorokaudessa.
Casumo ei tarjoa puhelintukea, mikä on epätavallista. Se kuitenkin kompensoi hyödyllisen live-chat-vaihtoehdon. Se tarjoaa myös monikielistä apua avuksesi.
Casumossa on myös yksi perusteellisimmista FAQ-osista, joka vastaa kaikkiin hallinnollisiin kysymyksiisi.
Kuten Casumon verkkosivun pääsivulta, tukiratkaisuista puuttuu niin massiivisen globaalin yrityksen vaatima monimuotoisuus. On kuitenkin kohtuullista olettaa, että tämä auttaa Casumoa valvomaan tiukkoja rajoituksia rajoitetuissa maissa ja edistämään turvallista ja vastuullista pelaamista.
Seuraavat ovat tärkeimmät tukikielet: