October 31, 2023
Kim Kardashianin SKIMS-brändi on solminut monivuotisen kumppanuuden NBA:n, WNBA:n ja USA Basketballin kanssa, minkä ansiosta SKIMS on näiden organisaatioiden virallinen alusvaatekumppani. Sopimus sisältää lisääntyneen medianäkyvyyden liigan alustoilla ja kentällä järjestettäviä virtuaalisia mainoksia kansallisten lähetysten aikana.
SKIMS, jonka arvo on äskettäin 4 miljardia dollaria, on laajentanut tarjontaansa miesten mallistoon. Kokoelma lanseerattiin NBA:n All Starin Shai Gilgeous-Alexanderin osallistuessa. Osana kumppanuutta SKIMS ja NBA suunnittelevat tekevänsä yhteistyötä allekirjoitustapahtumissa, kuten NBA All-Star -viikonloppuna ja kauden avausturnauksessa joulukuussa.
Vuonna 2019 lanseerattuaan SKIMS on kasvanut muotovaatteiden tarjoamisesta lounge-asuiksi, mukaan lukien pyjamat ja lenkkihousut. Heinäkuussa SKIMS päätti Wellington Managementin johtaman 270 miljoonan dollarin rahoituskierroksen.
Yhteenvetona voidaan todeta, että SKIMSin ja NBA:n, WNBA:n ja USA Basketballin välinen kumppanuus vahvistaa SKIMSin asemaa johtavana alusvaatemerkkinä. Lisääntyneen medianäkyvyyden ja yhteistyön myötä avaintapahtumissa SKIMS aikoo edelleen laajentaa kattavuuttaan ja vaikutusvaltaansa alalla.
Eeva, suomalaisen sisun ja verkkopelaamisen intohimon saumaton yhdistelmä, määrittelee uudelleen online-kasinokokemuksen suomalaisille. Hänen innovatiivinen lähestymistapansa on luonut oman lokeronsa kasinosisällön paikallistamisessa.